ACCONT s.r.o.
Předmět činností :
- daňové poradenství
- činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
- činnost organizačních a ekonomických poradců
- zprostředkování obchodu a služeb
- koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
- Společnost sídlí v obci Dobříč, která je situována 20 km severně od Plzně. V součastné době zaměstnává společnost 11 pracovníků. Postupem času se ustálil kolektiv zaměstnanců a stabilizovala se kmenová klientela společnosti, která čítá několik desítek fyzických i právnických osob s velmi rozmanitým záměrem předmětu a rozsahu podnikatelských aktivit. Mezi klienty naší společnosti patří firmy z oblasti podnikatelských aktiv resortu zemědělství, dopravy, obchodu, výzkumu, lékárenství, právní služby, stavebnictví, výrobní podniky, obce, školy, neziskové organizace apod.
- Společnost působí na českém trhu zejména v oblasti daňového a účetního poradenství a vedení účetnictví již od roku 1992. Od prvopočátku se též zabývá i organizačním a ekonomickým poradenstvím. Společnost ACCONT s. r. o. byla založena se základní orientací na poskytování kompletních služeb v oblasti organizace a vedení ekonomických agend soukromým podnikatelům při jejich podnikatelských začátcích
- Těžiště poskytovaných služeb spočívá především v komplexní správě veškerých účetních, mzdových a daňových povinností, zahrnující zejména:
- zpracování účetní evidence
- zpracování veškeré mzdové a personální agendy (pro malé, velké organizace)
- zpracování přiznání DPH
- zpracování přiznání daně z příjmů (v prodloužené lhůtě do 30.6)
- zpracování ostatních daňových přiznání
- zpracování statistických výkazů
- zastupování klienta v řízení před správcem daně a ostatními institucemi na základě plné moci
- daňové poradenství
- Součástí poskytovaných služeb je:
- zajištění veškerého písemného a osobního styku s finančním úřadem a ostatními institucemi
- zastoupení klienta při kontrolách prováděných finančními úřady a ostatními institucemi
- vedení termínových kalendářů daňových povinností
- poskytování informací o významných změnách daňových a souvisejících právních předpisů
- zasílání ročních účetních závěrek právních osob na obchodní rejstřík a statistické správě
- možnost zajištění kvalifikované právní pomoci a služeb auditora
- od svého založení je společnost distribučním centrem softwarových produktů firmy BM Servis s.r.o. České Budějovice. Vyjma kompletací souvisejících s implementací informačních systémů společnost poskytuje i jejich následný servis.
Z typových firemních informačních systémů je možno uvést názvy SW : Bílý Motýl. Jedním z posledních produktů je informační systém Bílý Motýl, který je koncipován jako firemní (komplexní) informační systém určený na podporu procesního a manažerského řízení. V rámci implementace jsme schopni poskytnout komplexní služby, tj. pomoc při formulací informačních potřeb (analýza) a návrh informační podpory včetně celé informační technologie, dodávka a instalace hardware, sítí, operačních systémů, systémového komunikačního a dalšího SW, instalace IT, nastavení parametrů, školení uživatelů, metodické zabezpečení nastavení systému v oblasti účetní i daňové, poimplementační servis, hot – line apod.
- Účetní, organizační, ekonomické a daňové poradenství společnost poskytuje jako službu přímo v sídle firmy zákazníka dle jeho požadavků.Tuto činnost společnost provádí nejen na území Západních Čech. V rámci této činnosti je společnost schopna zabezpečit komplexní podporu managementu firem včetně provedení auditu roční závěrky.
- Činnost vedení účetních, mzdových a souvisejících agend je realizována zejména v provozovně Dobříč 101. Společnost zajišťuje vedení jednoduchého a podvojného účetnictví podnikatelských subjektů, dále neziskovým organizacím, územně samosprávním celkům (obcím) a zájmovým sdružením. Výše uvedené činnosti provádí ve společnosti kvalifikované účetní. Samozřejmostí je sestavování zákonných výstupů dle požadavků Finančních úřadů a jiných kontrolních orgánů včetně zastupování klienta při kontrole.
Rovněž kvalita poskytovaných služeb je zajištěna certifikačním oprávněním v oboru účetnictví a finance Hlavního výboru Svazu účetních a Osvědčením o zápisu do seznamu daňových poradců. Základními pilíři vztahu ke klientovi je naprostá spolehlivost a zájem o klienta spočívající v aktivním a zodpovědném přístupu ke klientovi a jeho účetním, daňovým a i organizačním záležitostem.